Продавець GazVodA розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7103 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

ул. Скобелевская, 9, индекс 61068, Харьковская область, Харків, Україна
Додати відгук
Газ Вода - лічильники, насоси, арматура для підключення, автоматика контролю та обліку
+380 (97) 125-04-36
+380 (95) 015-03-85

ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН ТОВАРУ

Повернення або обмін товару

На всі товари поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів". Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну чи повернення товарів.

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець може повернути (або обміняти) придбаний товар:

Товар несправний, має суттєві недоліки, які роблять неможливим його використання (вина компанії-виробника);

Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у вживанні/використанні, збережена цілісність упаковки.

Що робити у разі неналежної якості товару?


Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо істотні недоліки виникли з вини виробника.

Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини споживача, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Умови обміну та повернення товару належної якості?

Якщо з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів та на товар не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркірування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).

Якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. Якщо при здійсненні покупки було видано картку постійного клієнта, вона буде анульована.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,

отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

При поверненні грошей розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються пізніше як протягом 3 днів із моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань із боку покупця.

За яких умов буде відмовлено у заміні товару на новий?

Якщо товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває у неповній комплектації.

Відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий чи товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.

З моменту покупки пройшло понад 14 діб.

Які права має покупець у разі набуття ним товару неналежної якості?

Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.

Має право безоплатного усунення недоліків товару у відповідний термін.

Має право на відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Що потрібно зробити для повернення коштів?

Для повернення коштів, витрачених на придбання неякісного товару, покупцю необхідно подати продавцю за місцем купівлі товару відповідну заяву, де буде зазначено вимоги покупця та причини повернення товару.

Крім причини у заяві обов'язково слід зазначити таку інформацію:

дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата та місце його видачі);

дані про товар (найменування товару, фабричний, (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість на дату продажу);

суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення коштів здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 і лише за наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) за адресою: м. Харків, 61001 відділення №24, майдан Захисників України, 2 (ТЦ "Епос") Серпухов Вадим Юрійович, +380675755344 покупець формує повернення який складається з товару, заяви на повернення, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку.

Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 3 робочих днів з дати отримання нами товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner